Mama din nou

Au trecut trei ani de cand am devenit prima oara mama. Atunci mi s-a parut totul atat de greu. Eram atat de stresata, de agitata.Voiam sa fac totul perfect. Eram atentă la fiecare respiratie a micutei, sa vad daca nu cumva a patit ceva. Trei ani trec, ca vantul si ca gandul.
        Iata-ma din nou, in aceeasi postura. Mama! E asa frumos, sa stii, ca dimineata un zambet de copil, iti va insenina ziua. Doar ca de aceasta data, sunt mai calma, mai linistita si, poate putin mai cumpatata. E adevarat ca e mult mai greu cu doi copii, insa, merita din plin. Nimic nu e mai frumos decat sa stii ca atunci cand esti obosit după o zi grea, copiii tai, iti vor zambi gales.
      Recunosc, ca initial, mi-am dorit ca al doilea copil sa fie baiat. Nu de alta dar mi-as fi dorit sa fie pereche. :)). Dar cand vad cat de mult o iubeste cea mare, pe noua noastra membra a familiei, chiar ma bucur ca e tot fetită. Cea mare, mereu o pupa, şi o dezmiarda. Imi spune cat de des poate, ca o iubeşte tare.
      Aşa ca, daca, va doriti un al doilea bebe, nu stati prea mult pe ganduri. S-ar putea sa nu il mai faceti.

No comments:

Post a Comment