Cel mai eficient ghid optimizare seo

Pe Internet exista sute de ghiduri de optimizare SEO facute de profesionisti sau amatori, destul de stufoase si cu un limbaj mai greu de inteles. De aceea, gasiti mai jos cateva trucuri esentiale si pe intelesul tuturor pentru optimizare SEO de calitate, gratuita si rapida. Mai intai trebuie sa fiti atenti la cuvintele cheie alese, la concurenta care este pe fiecare cuvant cheie, cat de des apare in website-ul concurentei si cum s-a descurcat concurenta atunci cand l-a folosit.

Ca sa nu gresiti niciodata trebuie sa va ganditi la publicul tinta inainte de a utiliza orice ghid optimizare seo. Ei va spun exact ce fraze sau cuvinte cheie sa includeti in site sau in postari, ei va dicteaza exact ceea ce le-ar trebui, cum le-ar trebui, de ce le-ar trebui produsul acela si nu altul. O metoda si mai specifica de depistare a cuvintelor cheie care aduc trafic foarte mult pe site si pe care o gasiti in orice ghid optimizare seo tine de folosirea Google Adword Keyword Selector Tool, care va da in doar cativa pasi simpli cele mai bune cuvinte cheie pentru site-ul dvs. si profilul sau. Sinonimele sunt foarte bune pentru a fi folosite drept cuvinte chie, la fel de bine cum trebuie sa fiti atenti si la potrivirea exacta. In primele etape de optimizare prin cuvinte cheie, conform oricarui ghid optimizare seo, nu trebuie sa exagerati cu includerea cuvintelor cheie in postari-mai mult de trei cuvinte cheie sa nu fie, si eventual sa mai existe si maxim doua grupuri derivate din ele. In interiorul paginilor puteti sa plasati backlinks, dar doar de la siteuri cu autoritate, relevante, cu un continut similar cu cel postat de catre dvs.

Daca vreti sa aveti backlinks de calitate trebuie sa va ganditi la ce tara vizati, sa fie in limba respectiva, sa existe si in paginile care trimit spre dvs., ele trebuie sa fie neaparat de la pagini cu Google PR1 sau peste PR1, dar sunt foarte utile si cele cu PR0. Si plasarea backlinks este foarte importanta, asa ca ele trebuie sa se regaseasca doar in paginile care sunt indexate cu o frecventa mai mare-plasarea lor trebuie sa fie manuala. Plasarea de linkuri cu potential pe pagini unde nu prea sunt linkuri outbound este si mai buna pentru ca indexarea este mai rapida. De preferat ca ele sa fie plasate in continutul paginii si nu in afara acestuia sau pe langa el.

No comments:

Post a Comment