Vara la strand

Nu imi place. Dar absolut deloc. Si am sa motivez si de ce. Pentru ca e plin ochi, nu ai loc sa pui un ac. Am fost cand eram in liceu de vreo cateva ori, si pe langa faptul ca nu prea am gasit loc unde voiam noi, nici nu imi place sa stau mult la soare.
 
Mie imi place sa stau in apa, mult, dar cat se poate de mult. Dar in week-end la noi, nu se poate. Adica se poate, dar nu imi place mie. Mereu se gaseste cate un nebun care sa sara peste tine. Si niciodata nu stii, cine naiba iti plonjeaza in cap. Singurul lucru care ma atrage oarecum e ca sunt 3 bazine, si pot alege sa stau intr-unul care sa nu imi para periculos. Dar eu daca merg la strand, merg de obicei la terasa. Si ma abtin de la a face plaja. Nu de alta dar, nu imi place sa stau departe de apa. Si evident toate locurile bune sunt ocupata. Si mai sunt si tipele alea sfatoase, care sunt negre de la atata solar, cu un trup perfect, pardon perfect siliconat, si vin sa-si expuna nurii la plaja. Dar, ma lasi? Si se aseaza strategic langa una care arata mai putin bine decat ea, asta ca sa fie sigura ca atrage privirile cuceritorilor. Si se mai da cu tone de crema pentru protectie solara. Mai are rost sa te dai? Acuma zau ca esti neagra cred ca si sub piele.
 
Dar imi place ca sunt si femei care n-au nicio treaba. Nu le pasa ca sunt plinute, ca au sanii lasati, sau mai rau ca sunt cat casa. Ele fac plaja, lejere. Fara sa le pese, ca sunt unii mitocani care pe langa faptul ca nu isi iau privirea de la ele, mai fac si misto. Sunt curioasa de barbatii burtosi, de ce nu se rade, la mare? Ei de ce au dreptul sa arate ca niste porci, iar femeile daca isi expun burtica la soare deja e problema?
 
Sfatul meu e sa va bucurati devara indiferent unde sunteti. Anul asta imi propun sa ajung la strand cu fiica mea ca stiu ca ii place apa la nebunie. Si o sa fac tot posibilul sa ma tin de cuvant.

No comments:

Post a Comment