Primul rid

Ce m-am mai suparat si m-am intristat intr-o dimineata cand am vazut pe chipul meu primul rid. Am fost neagra de suparare, m-am suparat pentru ca am simtit cum primul semn al secerii timpului imi brazdeaza fata. Nu imi doresc mai multe riduri, cred ca asta simte orice femeie, cu toate ne dorim sa avem o fata curata ca lacrima, fara nici o incretitura si un chip care sa semene cu al printeselor din basme.

Asa am ajuns eu sa folosc anticearcan pentru a imi ascunde petele negricioase de pe chip si ridul acela odios, care imi stirbeste din frumusetea fetei. Am simtit o placere deosebita in clipa in care am vazut ca fondul de ten si anticearcanul imi poate ascunde aceasta imperfectiuni si va sfatuiesc si pe voi sa profitati de aceasta tehnica. Bineinteles ca nu mi-a convenit cand am vazut ca mai am cate un fir de par nins in cap, l-am inlaturat imediat cu penseta pentru a obtine un par stralucitor si lipsit de vreo urma de batranete. Sunt cea mai fericita cand observ ca nu mi-a mai aparut nici un semn de imbatranire precoce si incerc cateodata sa folosesc masti pentru fata pentru a obtine un ten mai radios.

Nu trebuie sa va ingrijorati din cauza oricarui semn de imbatranire puteti arata splendid la orice varsta cu minimul de atentie si de ingrijire necesara. Imi iubesc tenul si corpul si imi doresc sa le mentin in forma buna la orice varsta pentru a ma simti bine in propria mea piele si a fi admirata de cei din jur.

No comments:

Post a Comment