Certuri

- Am fost o prosta! spuse femeia cu ura. Am crezut in tine! Dar acum totul s-a sfirsit. Divortez! - Nu s-a sfirsit nimic, replica barbatul, a inceput o alta etapa a vietii noastre! La inceput ne-am iubit, apoi ne-am plictisit unul de altul (nu sintem nici primii, nici ultimii!) ne-am inselat, iar acum am ajuns la un capat de drum! - La o intersectie de drumuri! il corecta ea - Eu i-as zice, mai degraba, la o fundatura. Nici eu, nici tu, nu stim incotro o vom lua! Nu stiu nici daca iti voi acorda divortul! - Nu am nevoie de nici un acord! - Nu uita ca am dovezi compromitatore impotriva ta! - Parca eu n-am! - Nu se compara! zimbi barbatul. Una e sa te vezi cu o femeie, alta e sa te prinda barbatul cu altul in pat! Femeia se uita lung la dinsul. - Sper sa nu-mi faci una ca asta? - Numai daca nu ma obligi! Si eu vreau sa se termine frumos! La un restaurant, de pilda! - Fii mai explicit. - Mergem la un restaurant, stergem totul cu buretele si o luam de la capat! - Si daca nu vreau? intreaba ea nehotarita. - Si daca vrei? raspunse el cu aceeasi intrebare. N-ai spus inca nu, dovada ca imi mai dai o sansa. Eu ti-am dat-o demult! Alege tu restaurantul! - „Cocor”, spoti ea aproape resemnata. Sau, poate,”Speranta”!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive