De Black Friday, BikeXCS ti-a pregatit cele mai tari reduceri!

De Black Friday, magazinul de biciclete si accesorii BikeXCS.ro ti-a pregatit o mare surpriza: reducere 30% la toate produsele din stoc si reducere 50% la o lista speciala de produse. Vino si tu sa petrecem impreuna un Black Friday plin de surprize si promotii!
Anul acesta, BikeXCS organizeaza campania de Black Friday in perioada 21 noiembrie 2014- 1 decembrie 2014 – adica 10 zile de reduceri - si anunta reduceri foarte mari la biciclete, echipamente, accesorii si piese de schimb. Ca sa fim siguri ca stii cat de mult apreciem fidelitatea si dragostea ta pentru biciclete si pentru miscare, ti-am pregatit o lista de biciclete si accesorii cu reducere de 50% si 30% reducere la toate produsele din stoc.
Astfel, daca vrei sa iti cumperi o bicicleta profesionala Cannondale, Cube, Ghost, Devron sau Drag, ori un echipament sau piese Sram sau Shimano, trebuie sa urmaresti cu atentie desfasurarea acestei campanii.
Aboneaza-te la newsletterul BIKEXCS pentru a fi primul care afla vestile bune si promotiile cele mai avantajoase!

Despre BikeXCS

BikeXCS are o activitate de peste 10 ani. In toti acesti ani, impreuna, am realizat foarte multe lucruri: Am adus cele mai mari branduri de biciclete si echipamente din lume. Impreuna cu Grawe Romania, am pus bazele primului sistem de asigurare a bicicletelor din Romania. Prin campaniile noastre, de-a lungul anilor, am reusit sa promovam un stil de viata activ, sanatos. Am incercat mereu sa ne autodepasim, sa perseveram si sa iti oferim intotdeauna servicii si produse de calitate.

Unde ne gasesti?

Cele 2 magazine fizice de biciclete Bike XCS din Bucuresti sunt situate in: Str.Baba Novac 11a si pe Bd. Lacul Tei 126-128. Fa-ne o vizita, de Luni pana Vineri, intre orele 10-20 si Sambata, intre orele 10-14.
De asemenea, ne gasesti si online la adresa www.bikexcs.ro !

No comments:

Post a Comment

Blog Archive