Bucatareala si mancare

Asa ii spun cand ma apuc de gatit. Imi place sa gatesc dar nu as face-o la modul profi. Gatesc pentru familie si atat. Si chiar daca gatesc de cele mai multe ori nu mananc ce gatesc. Nu inteleg de ce. Ultima data am facut o prajitura dupa care sunt innebunita. Am mancat doar cateva patratele. Nu sunt gurmanda, de fapt nici nu prea mancanc, o fac doar cand imi aduc aminte sau daca mi se face rau.

Nu este sanatos, dar pur si simplu nu dau importanta gatitului sau mancarii. Prefer sa imi amagesc foame cu prostioare, cu chipsuri, mere sau cereala dar mancare mai putin. Asa am fost dintotdeauna. Daca atunci cand eram acasa, cand stateam cu ai mei mancam deoarece erau mai mereu pe mine, acum insa mananc cand imi aduc aminte. Nu stiu daca ati patit si voi asa, dar eu adoram omletele. Usoare de facut, gustoase. Puneam de toate in omleta. Pana la un moment dat. Cand pur si simplu nu mai pot manca omlete. Numai gandul la ele imi provoaca greata. La fel si cu micii. Am fost adepta micilor, mancam cu pofta pana la un moment dat. Stau langa gratar cand se fac, dar nu ii pot manca. Nici macar de pofta. Desi nu mananc cum trebuie, sunt o mare pofticioasa. Daca vad ceva, sau imi miroase ceva frumos, trebuie neaparat sa am. Sa gust, sa mananc. Asa am mancat si shorma. Mirosea prea bine si nu m-am putut abtine. Mi-a fost pofta de ceva ce nu mancasem niciodata.
Imi place sa gatesc, am atentie la detalii, stau si gatesc incet cu placere, dar nu prea mananc. Daca face altcineva acelasi fel de mancare, il mananc pe al lui, de al meu nu ma ating. Pot sa aiba acelasi gust, poate ca celelalalt preparat sa fie mai rau, dar de al meu nu ma pot atinge. Gust sa vad cum a iesit si atat. Nu pot manca sa ma satur.
Asa am fost dintotdeauna. E rau cred. Nu stiu. Si desi mananc haotic, chiar foarte haotic, o data in zi si restul catev gustari sunt perfect sanatoasa. Cel putin acum.
Peste 10 ani nu cred ca o sa fiu la fel. O sa am o lipsa pe undeva.  Apropo de mancare; incepe sa-mi fie foame. Este ora 3 si inca nu am mancat nimic. De fapt am mancat un mar.

Mai am putin si ma ia cu tremurat. O sa gasesc eu ceva prin frigider.
Daca eu sunt asa de nemancacioasa, la polul celalalt se afla parintii mei care sunt gurmanzi. Tatal meu de exemplu se trezeste in miezul noptii si mananca. Sora mea este mai rau ca mine. Si ea la fel. Mananaca doar pentru ca trebuie sa manance. Este un fel de obligatie cel  putin pentru mine.  Poate cand o sa fiu insarcinata o sa-mi revin cu alimentatie si o sa raman asa cat mai mult timp. Oricum pana atunci e drum lung asa ca voi continua asa. Sau mai exista moment cand mancam un anumit fel de mancare spunem ca suntem satui dar nici in 10 secunde putem manca alt fel de mancare. Intotdeauna patesc la fel. De felul 1 sunt satula pana peste cap dar felul 2 incape fara nici o problema. Ma duc sa mananc. Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive